IRON RETRIEVER 2012

28.09.2012 07:00

V pátek 28.9. jsme se vydali s holkami na třetí ročník soutěže IRON RETRIEVER 2012. Konkurence byla veliká a disciplíny náročné. Celou soutěž jsem chodila společně s kamarádkou Markétou Zelenkovou, která vedla tři psy - dva goldeny a jednoho flata. Byla jsem moc ráda, že se této soutěže účastnil také náš Hubert /Alan od Turoveckých rybníků/ se svým pánem Pavlem.

Jako první disciplínu jsme měli dvojitý marking, který Akira i Terry zvládly skvěle. Akira zvládla přinést oba kusy za 1.39, což byl nejrychlejší čas.

Potom jsme se přesunuli na dohledávku čtyř kachen v rákosí. Na této disciplíně jsme byli jako první skupina. Do rákosí se posílalo přes vodu, kde byly klacky a vystouplé kameny, což pejsky mátlo. Akira přinesla všechny čtyři kachny, ale tu poslední mi předala 5 vteřin po destiminutové limitu -  velká škoda. Terry zvládla přinést dvě kachny, které byly blíž. Moc mně potěšilo, jak holky v rákosí pracovaly.

Jako třetí disciplínu jsme měli pole. Zde bylo navádění na čtyři kusy kachny. Terry i Aki přinesly obě pouze jeden kus. Obě holky se stáčely dřív, něž jsem potřebovala.

Poslední disciplínou byla voda- čtyři aporty - dva dummy a dvě kachny. Akira mi nakonec přinesla dva aporty. Terry se při této disciplíně nedařilo, nakonec nepřinesla aport žádný. 

Celkově bylo na přinesení 14 aportů, Akira přinesla osm, Terry pět a Alan sedm.

Celkově - Akira od Perlové studánky"U"        4.místo

              Alan od Turoveckých rybníků         5. místo 

              Arwi Terra Bohemia Tilia"U"         15. místo

Už se moc těším na další ročník. Víme co máme cvičit, abychom své výsledky zlepšily.

Výsledky zde: iron-retriever.eu/index.php/iron-retriever-2012-vysledky