MVZPR Kolence 2012

23.09.2012 11:17

Předposlední víkend v září jsem se zúčastnila s Akirou i Terry MVZPR Kolence 2012.

V sobotu ráno jsme nastoupili na  VODU. Začínali jsem "Dohledávkou v rákosí", potom následoval "Handling" a "Kachna z hluboké vody". Nakonec nás čekala "Chůze u nohy" na břehu rybníka. Akira obdržela za všechny disciplíny ohodnocení - 4. Terry měla také samé čtyřky- kromě jedné trojky z chůze u nohy.

V druhé části sobotního dne jsme se vydali na POLE. "Vlečky s pernatou" zvládly holky bez problémů. Potom následoval "Slídění", kde Terry dostala za tři a Akira dokonce za dva. Akiru na sousedním poli zaujali ptáci, které musela prohnat a potom bez nějakého slídění došla pro oba kusy. Dále jsme šli na "Navádění na dva kusy pernaté", které Aki i Terry zvládly za čtyři. Polní disciplíny jsem zakončovali "Markingem". Terry skvěle šla pro kus a dostala za čtyři, ale Akira se šla podívat na hromadu sena a potom teprve pro kus a dostala ohodnocení za dva.

Poslední disciplínou dne byl "Klid na stanovišti". Obě holky jsem měla na volno a dostaly za čtyři.

V neděli ráno jsem šli na VELKÝ LES - barvy. Prní šla Terry - berva číslo jedna. Za "Následování" a "Práci na pobarvené stobě" dostala čtyřku. Na Akiru zůstala barva číslo čtyři, kde jednou sešla do paseky a rozhodčí nás musel vrátit. Celkově zíslala z "Následování" za tři a z "Práce na pobarvené stopě" za čtyři.

Po obědě nás čekal "jen" MALÝ LES. Začínali jsme "Dohledávkou dvou kusů srstnaté". Terry pracovala a hledala, ale prvního králíka mi přinesla až v osmé minutě a druhého dokonce až ve dvanácté minutě. Byla jsem moc ráda, že mi oba dva Terry nakonec donesla a disciplínu splnila. Rozhodčí už přestávali věřit s narůstajícími minutami bez kusu, že přes tuto disciplínu projdeme. Dostali jsem z tohoto úkolu za dva a ještě Terry obdržela dvojku z Poslušnosti a ovladatelnosti v lese, za množství povelů, které jsem jí dávala. Akira tuto disciplínu zvládla za čtyři. Za "Odložení" a "Vlečku srstnaté" obdržely holky za svojí práci čtyřky.

Byla jsem moc ráda, že Aki i Terry tyto MVZPR zvládly.

Akira získala titul "U"  - II. cena 335 b

Terry zíslaka III. cenu 337 b

Výsledky zde: www.kchls.cz/index.php/component/content/article/38-kompletni-prehledy/330-mvzpr-kolence-2012-vysledky