MZPR Čertovo Břemeno -okr.Tábor

20.08.2012 21:02

O víkendu - 18.a 19.8. Retriever klub pořádal na okrese Tábor Mezinárodní zkoušky přinášení retrieverů. Na těchto zkouškách jsem byla s Akirou i v roce 2011 a moc se nám zde líbilo. Blanka Novotná - pořadatelka zkoušek - má zkoušky skvěle připravené.

Nejdříve jsem přihlásila Akiru, týden před zkouškami jsem dohlásila ještě Terrynku. Na víkend hlásili velmi teplé počasí v sobotu 28´C  a v neděli až 32´C. Byla jsem zvědavá, jak holky budou pracovat, když povedu obě dvě. Já sama jsem nikdy na zkouškách dva psy nevedla. 

V sobotu ráno na zkoušky nastoupilo 23 pejsků. Zkoušky byly náročné a somozřejmě velmi teplé počasí udělalo taky své. Zkoušky dokončilo celkem 13 pejsků  - z toho pouze sedm pejsků v první ceně.  

Akira i Terry si vedli skvěle po oba dva dny.

Akira zkoušky dokončila pouze s jednou trojkou, jinak se samými čtyřkami. Celkově obsadila třetí místo.  Zkoušky dokončila v I. ceně s počtem 201 bodů a získala titul CACT. Byla jsem moc ráda, protože tím Akira splnila všechny podmínky pro získání titulu ČESKÝ ŠAMPIÓN PRÁCE. Jsem moc ráda, že to Akira dokázala. Za to také musím poděkovat Martinu Luňákovi a jeho lovecké škole NICE FRIEND. Vzpomínám si na naše první setkání. Když jsem k němu přijela na první víkenďák, tak měla Akira již zkoušky OVVR. Byla jsem přesvědčena, že Akira má skvělý aport, ale Martin mně při prním cviku vyvedl z mého omylu.  

 

Terry byla taky moc šikovná. Celkově obsadila šesté místo. Dostala čtyři trojky jinak samé čtyřky. Zkoušky dokončila v I. ceně a s počtem 187bodů a získala tak titul res. CACT.