Podzimní zkoušky Bobrůvka

30.09.2012 07:48

Na Podzimních zkouškách v Bobrůvce jsem byla s Akirou. Protože se mi terény i organizace zkoušek moc líbily, tak jsem letos na tyto zkoušky přihlásila Terry. Využila jsem situace, že jsem od pátkukousek od místa konání.

V pátek se Terry účastnila soutěže IRON RETRIEVER, v sobotu cvičila na víkendovém výcviku NICE FRIEND handling a klidy a v neděli jsem na ni připravila Podzimní zkoušky v Bobrůvce. byla jsem zvědavá, jak to všechno zvládne.

Na zkoušky nastupovalo 18 psů - z toho bylo pět flatů. Počasí nám po celý den přálo - třebaže předpovídali déšť, tak celý den bylo slunečno.

S Terry jsem začínali na vlečce pernaté a markingu. Potom jsme se přesunuli na vlečku srstnaté a chůzi u nohy. Jako poslední disciplína nás čekalo slídění a kachna z hluboké vody.

Terry celý den plnila své úkoly skvěle. zkoušky prošla s plným počtem bodů - 188. Ještě jeden pejsek měl plný počet bodů - a tak jsme šli do rozstřelu. Disciplína zkoulená pro rozstřel bala Marking, kterou Terry zvládla lépe a stala se tak Vítězkou Podzimních zkoušek v Bobrůvce.

Mám z Terry obrovskou radost -je to "malá" šikulka.

www.kchls.cz/index.php/component/content/article/38-kompletni-prehledy/338-pz-bobruvka-vysledky