Terry - zkoušky vloh Tuřany

29.09.2011 11:08

Ve středu 28.9.2011 byl volný den - státní svátek a KCHLS pořádal Klubové zkoušky vloh slídičů a retrieverů. Protože je naše malá Terry moc šikovná, tak jsem ji přihlásila. Začínali jsem disciplínou marking - kde přinášela kachnu. Terrynka čekala osm vteřin a potom se rozeběhla pro aport. To čekání se jí asi zdálo moc dlouhé a vydala se pro svůj oblíbený aport bez mého povelu. Kachnu našla hned a skvěle mi ji předala. Za marking dostala kvůli vyběhnutí před limetem jedničku, což nás zařadilo do třetí ceny, z přinášení malou čtyřku. To bylo ale její první a poslední zaváhání. Stopu vůdce vypracoval rychle a neomylně. Měla velkou radost, že nás našla. Potom byla chůze u nohy. Za chůzi u nohy jsem dostali trojku. Pak následovala poslední disciplína hluboká voda, kde opět přinášela kachničku. Tato disciplína se dělala u rybníka se strmým břehem, mně potěšilo, že Terrynka kachnu nepustila a vynesla ji bez problémů až nahoru na břeh, zde jsem ji musela dát jeden povel, protože se vydala s kychničkou za mojí dcerou Lenkou, takže jsem dostali z přinášení pomocnou trojku, celkově trojku.

Jsem ráda, že TERRY ve svých ŠESTI MĚSÍCÍCH ZVLÁDLA SVÉ PRVNÍ ZKOUŠKY  -  Zkoušky vloh. 147 bodů - III. cena

výsledky zkoušek: www.kchls.cz/zkousky/2011/20110928_zv_dvorska/20110928_kzv_dvorska.htm