VI.Rožmberský pohár

21.10.2012 10:52

Tento víkend nás čekaly MVZPR - šestý ročník Rožmberského poháru. Na tyto zkoušky jsem měla přihlášeny obě holky - Aki i Terry.

V sobotu nás čekala nejdříve voda a potom pole.  Akira při disciplíně - Dohledávka kachny v rákosí- nejdříve musela pořádně proslídit rákos, který byl zapachován živými kachnami, čímž ztratila čas a za tuto úlohu obržela dvojku. Její práce v rákosí se rozhodčím líbila, ale čas je neúprosný. I přes tuto dvojku Aki zůztávala v první ceně. Z ostatních vodních i polních discplín za svojí bezchybnou práci Akira obdržela samé čtyřky. Terry bohužel při Slídění a dohledávce na poli nedonesla druhý kus a vypadla. /bylo na ni znát únava/

V neděli jsem nejdříve nastupovala s Aki na tzv. Malý les a jako poslední nás čekal tzv. Velký les. Akira drobné disciplíny v lese zvládla za samé čtyřky. Potom jsme šli na Následování a Práci na pobarvené stopě. Měla jsem obavy z barvy - abychom nepřešli kus, ale nakonec nás přesunulo do druhé ceny Následování. Aki chodí velice pěkně, ale při následování se mi nejdříve zastavila a tak jsem musela dát tichý povelou rukou, aby šla dál a potom si mi při zastavení nesedla. Rozhodčí tuto práci ohodnotili dvojkou, čímž nás posunuli do druhé ceny. Barvu šla Aki dobře a spolehlivě mně dovedla ke kusu srnčí zvěře.

Byla jsem moc ráda, že Akira tyto náročné zkoušky zvládla - z 24 pejsků bohužel zkoušky nedokončilo deset.

MVZPR - VI. Rožmberský pohár Akira došla ve II. ceně - 346 b - za svojí práci získala samé čtyřky kromě dvojky z Následování a Dohledávky z pohozené kachny.

Výsledky: www.kchls.cz/index.php/component/content/article/38-kompletni-prehledy/343-vi-rozmbersky-pohar-vysledky