Podzimní zkoušky Sloveč a výcvikový víkend Nice friend

29.10.2012 11:43

Poslední víkend v říjnu jsem se vydala s dcerkou Lenkou na výcvikový víkend Nice friend ke Ždáru nad Sázavou. Jeli s námi Aki, Terry i Clou.

V sobotu 27.10. Lenka cvičila s Akirou na výcviku a já jsem se brzy ráno vydala s Terry na cestu na Podzimní zkoušky Sloveč - do obce Kamilov. Zde byl ráno v osm hodin sraz. Celou cestu na zkoušky pršelo a byl vítr. Předpověď na sobotu se vyplnila, ochlazovalo se a po desáté hodině se déšť změnil ve sníh. Sněžení doprovázel vítr a toto počasí vydrželo po celý den. Kvůli počasí jsme říkali, že by se měli zkoušky přejmenovat na ZIMNÍ.

Na nástupu jsem vylosovala číslo 8 - naše skupina začínala disciplínou - Kachna z hluboké vody a Vodění psa. Poté jsme se střídali s druhou skupinou, kde nás čekalo Slídění s dohledávkou. Z těchto úkolů byla Terry hodnocena čtyřkami. Poslední disciplínou před obědem byl Marking. Terry nešla přímo pro kus, ale trošku se uhnula doprava a pro bažanta šla s obloučkem - za svůj výkon Terry dostala trojku. Po obědě, kde jsme měli na výběr z guláše ze srnčího či divočáka, nás čekaly obě vlečky. Vlečky se tahaly na zasněženém poli . Díky sněhu byla dráha vlečky pěkně vidět - pro nás lidi. Většinu pejsků mělo při vypracování vlečky na zasněženém poli premiéru. Já jsem měla z vleček také trošku obavy, ale Terry je skvělá a obě vlečky vypracovala rychle a od rozhodčích získala opět čtyřky.

Celkově Terry podZIMNÍ zkoušky došla v I.ceně s 184b. a titulem CACT. Celkově skončila na 5. místě.

V neděli ráno jsme se na penzionu probudili do zimní krajiny. Před obědem jsme šli cvičit já s Terry a Lenička s Akirou. Celkem s námi cvičilo osm psů. Martin odhazoval aporty a pejsi pro ně chodili jednotlivě i najednou. Přitom jsme Martinovi nosili nazpět dummy nebo zvěř. Je to dobré cvičení na hony, protože musí být pejsek zyklý, že nebude na honu pracovat sám, a že bude chodit mezi střelci i honci. Po obědě a poslušnosti jsme se vydali s holkami domů.