IRON RETRIEVER 2010

30.08.2010 14:50

28.8.2010  soutěž  IRON RETRIEVER   Těšany- Akira získala titul IRON FLAT COATED RETRIEVER 2010

Dne 28.8. 2010 jsme se s dětmi vydali na prní ročník soutěže k Brnu do Těšan, kterou pořádali Martin Luňák a Hana Němečková. Když jsem si přečetla propozice této soutěže, tak jsem vůbec nepřemýšlela a hned jsme se s Akískem přihlásili. Celá soutěž je sestavena z disciplín, které Akísek miluje.

Počasí celý den přálo, sice byl silný vítr, ale nepršelo, někdy se na nás podívalo i sluníčko. 

Z Akíska jsem měla radost, protože pracovala s radostí a postupně jsme prošli všemi disciplínami s dobrými časy. Z celkového počtu 800 bodů jsme získali 750 bodů. 50bodů jsme ztratili za jednoho bažantíka, který byl od nás asi 150m daleko na poli, ale tam jsem nedokázala Akíska dovést. Mně to ale nemrzelo, protože takovou dálku jsme vůbec necvičili, ale do příštího ročníku tuto disciplínu jistě zlepšíme.

Výsledky soutěže IRON RETRIVER 2010 ZDE:

www.nice-friend.cz/iron/vysledkyIronRetriever10.htm