Klubová výstava Konopiště a Derby 2012

17.06.2012 09:34

V sobota a neděle 16 a 17 června se konala na Konopišti Klubová výstava retrievrů pořádaná Retriever klubem CZ. Na tuto výstavu jsem přihlásila naší mladou fenku Terku - Arwi Terra Bohemia Tilia. Protože jsem se nemohla zůčastnit osobně, tak jsem byla moc ráda, že mi kamarádka Hanka s účastí na  výstavě pomohla. Ještě jednou velký dík za pomoc. 

Terry byla přihlášena do mezitřídy a po oba dva dny získala ocenění VÝBORNÁ a krásné posudky. Mám z ní velkou radost.

Moje dcerka Lenička se účastnila soutěže dítě a pes a v sobotu obsadila druhé místo. Z tohoto úspěchu měla velkou radost.

Já jsem v sobotu a v neděli bojovala s druhou fenkou Akirou na DERBY 2012. Jedná se o Mezinárodní zkoušky přinášení retrieverů, které KCHLS pořádalo letos společně s OMS Jindřichův Hradec v krásné honitbě u obce Stříbřec. Zkoušky byly náročné již počasím, po oba dny panovalo slunečné letní počasí. Zkoušky jsem dokončili nakonec s počtem 176 / z 204 b a ve třetí ceně díky limitní známce z disciplíny "Dohledávka 2 ks srstnaté ve čtverci 50*50m".